Στρασβούργο, 16/02/2017.
Μπαράζ παρεμβάσεων από τον Ανεξάρτητο Ευρωβουλευτή Καθηγητή Νότη Μαριά χθες (15/02/2017) και σήμερα (16/02/2017) στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο κατά της παραχώρησης των 14 Ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport.
Μιλώντας χθες κατά τη συζήτηση για τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία ο Έλληνας Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής επισήμανε στην παρευρισκόμενη Ευρωπαία Επίτροπο κα Cretu ότι «η ημικρατική γερμανική εταιρία Fraport αγόρασε αντί πινακίου φακής 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα. Σύμφωνα με όσα υπέγραψε έπρεπε να καταβάλει 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ αλλά ήδη πήρε προίκα 520 εκατομμύρια ευρώ μια και στα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης και Χανίων έχουν εκτελεστεί έργα ΕΣΠΑ αυτή τη στιγμή τα οποία αξίζουν 520 εκατομμύρια ευρώ. Οι κανονισμοί των Διαρθρωτικών Ταμείων, το ξέρετε πολύ καλά, απαγορεύουν την ιδιωτικοποίηση έργων ΕΣΠΑ τουλάχιστον για 10 χρόνια. Άλλωστε αυτό απαγορεύεται και από το Άρθρο 107 της Συνθήκης περί κρατικών ενισχύσεων. Στη συνέχεια η Fraport ενέταξε το σχέδιό της στο σχέδιο Γιούνκερ όπου θα πάρει μία επένδυση ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ. Στη συνέχεια επιδιώκει δάνεια 300 εκατομμύρια ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από την EBRD και ταυτόχρονα με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Θαυμάστε λοιπόν πως αξιοποιεί μια εταιρία τα Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία και με αέρα κοπανιστό παίρνει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα. Θέλω μια απάντηση στο θέμα αυτό. Θα παραμείνω μέχρι το τέλος της συζήτησης γιατί είναι παράνομο αυτό που γίνεται. Δεν μπορεί έργα ΕΣΠΑ να ιδιωτικοποιούνται».
Διαβάστε περισσότερα: