29 Οκτ 2013

Απάντηση αρμόδιου Υπουργού σε αναφορά του Νότη Μαριά σχετικά με τις ελλείψεις διδακτικού προσωπικού στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ν.Ηρακλείου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 26/10/2013

Σε σχέση με την υπ’αριθ. 896/3.10.2013 αναφορά του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τομεάρχη Οικονομικών και Βουλευτή Ηρακλείου Νότη Μαριά που κατατέθηκε στις 26.9.2013 σχετικά με τις ελλείψεις διδακτικού προσωπικού στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ν.Ηρακλείου, ο αρμόδιος Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων απέστειλε την παρακάτω υπ’αριθ. 150027/ΙΗ ΕΞ/15.10.2013 απάντηση:
«Δεδομένου του μειωμένου ενδιαφέροντος που παρατηρήθηκε από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς για απόσπαση στα ελληνόφωνα τμήματα του Σχολείου Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου, οι εκπαιδευτικοί που αποσπάστηκαν στο εν λόγω σχολείο με την αρ. 1756Α/106371/Ζ1/31-7-2013 αρχική ανακοίνωση-πρόσκληση ενδιαφέροντος είναι οι ακόλουθοι: 1 κλάδου ΠΕ60, 1 κλάδου ΠΕ70, 1 κλάδου ΠΕ01, 3 κλάδου ΠΕ02, 1 κλάδου ΠΕ18.02 Διοίκησης, 2 κλάδου ΠΕ11 και 1 κλάδου ΠΕ19/20.
Στη συνέχεια και προκειμένου να καλυφθούν τα εναπομείναντα κενά των ελληνόφωνων τμημάτων εκδόθηκε η αρ. 2407Π/130215/Ζ1/17-9-2013 συμπληρωματική ανακοίνωση­πρόσκληση ενδιαφέροντος για την κάλυψη με απόσπαση πέντε (5) θέσεων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ 70 και έξι (6) θέσεων εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ08 και ΠΕ16.
Σημειώνεται ότι τόσο για την κάλυψη των κενών θέσεων των ειδικοτήτων ΠΕ71, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ08 και ΠΕ16, όσο και για την κάλυψη των έξι θέσεων Β/θμιας Εκπ/σης, δεν υποβλήθηκε καμία αίτηση.
Περαιτέρω με την αρ. 138540/Δ1/27-9-2013 Υ.Α. έγινε ανακατανομή 20 πιστώσεων για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και με τις αρ. Φ.32/6645/1-10-2013 και Φ.32/6714/1-10-2013 αποφάσεις του Διευθυντή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π.Ε. και Δ.Ε. Κρήτης, προσελήφθησαν 20 αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου για τα αγγλόφωνα τμήματα Π.Ε. και Δ.Ε. καθώς και για τη διδασκαλία ξένης ή μητρικής γλώσσας εκτός της ελληνικής, καλλιτεχνικών και μουσικής.

Το Υ.ΠΑΙ.Θ. καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την άμεση στελέχωση του σχολείου και την ομαλή λειτουργία του.»