11 Μαρ 2013

«Ο Ν. Μαριάς στη Βουλή: Κατάργηση –συγχωνεύσεις Τμημάτων στα ΤΕΙ Κρήτης »

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 07/03/2013

              Ερώτηση προς τον   Υπουργό  Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού  κ. Κ. Αρβανιτόπουλο  κατέθεσε σήμερα 6 Μαρτίου ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝ.ΕΛ. Βουλευτής Ηρακλείου κ. Νότης Μαριάς, σχετικά με  την   Κατάργηση  και τις συγχωνεύσεις Τμημάτων  στα  ΤΕΙ Κρήτης.

            Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

«Κύριε Υπουργέ,
             Σε συνέχεια των Αναφορών που σας έχουμε ήδη  καταθέσει για τα ΤΕΙ   Αγ. Νικολάου  και Ιεράπετρας  από 11 και 14 Φεβρουαρίου αντίστοιχα,  επανερχόμαστε  ενόψει  της δημοσιοποίησης της τελικής πρότασης του Σχεδίου  «ΑΘΗΝΑ». 
              Η «αναδιάρθρωση»  στο χώρο της Παιδείας που προωθείτε μέσω του Σχεδίου «ΑΘΗΝΑ» έχει δημιουργήσει  εκρηκτικό  κλίμα και στην Κρήτη μετά την δημοσιοποίηση του  και ενόψει της σημερινής συζήτησης του στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή.
             Φορείς, φοιτητές, γονείς  είναι ανάστατοι  και προετοιμάζονται για  δυναμικές κινητοποιήσεις.
             Συλλαλητήριο των φοιτητών του Τμήματος Πολιτικών Δομικών  Έργων του ΤΕΙ Κρήτης για την μεταφορά τους στα Χανιά,   γενικευμένη αντίδραση  των φορέων του Ηρακλείου  με την  κατάργηση του Τμήματος Γεωπονίας στο Ηράκλειο, αναστάτωση και απειλούμενες παραιτήσεις  στο Δήμο Ιεράπετρας  με την προτεινόμενη κατάργηση του παραρτήματος  των ΤΕΙ Κρήτης στην  Ιεράπετρα,   την  συγχώνευση του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης  και μεταφοράς του στο Ηράκλειο.
             Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάστε κ.  Υπουργέ
1.       Με τι κριτήρια επιμένετε  στην κατάργηση του Παραρτήματος των ΤΕΙ Κρήτης στην  Ιεράπετρα  και στην συγχώνευση  του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης  και μεταφοράς του στο Ηράκλειο.
2.       Για ποιο λόγο μεταφέρετε το Τμήμα  Πολιτικών Δομικών  Έργων του ΤΕΙ Κρήτης στα Χανιά
3.       Για ποιο λόγο καταργείτε το Τμήμα Γεωπονίας από το Ηράκλειο
4.       Τι  κέρδος αναμένετε  ότι θα έχετε από τις παραπάνω αλλαγές  και αν έχετε προσμετρήσει το κόστος που θα έχουν αυτές οι αλλαγές στην εκπαιδευτική διαδικασία, στις οικογένειες, στους σπουδαστές   και γενικότερα στην τοπική κοινωνία.