ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 31/10/2013
Ο Βουλευτής Ηρακλείου Νότης Μαριάς κατέθεσε αναφορά σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Νέα Κρήτη» αναφορικά με τη ταλαιπωρία που υποβάλλονται καθημερινά οι ασφαλισμένοι στον ΕΟΠΥΥ Ηρακλείου για να κλείσουν ραντεβού και την έλλειψη συγκεκριμένων ειδικοτήτων όπως αυτή του οδοντοτεχνίτη.
Ο Βουλευτής Ηρακλείου Νότης Μαριάς κατέθεσε αναφορά σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Νέα Κρήτη» αναφορικά με τη ταλαιπωρία που υποβάλλονται καθημερινά οι ασφαλισμένοι στον ΕΟΠΥΥ Ηρακλείου για να κλείσουν ραντεβού και την έλλειψη συγκεκριμένων ειδικοτήτων όπως αυτή του οδοντοτεχνίτη.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΠΥΥ στο Ηράκλειο «βομβαρδίζεται» καθημερινά, με αποτέλεσμα τα ραντεβού να φτάνουν τα 1500 ημερησίως και τους ασφαλισμένους να κάνουν λόγο ότι «είναι πιο εύκολο να πιάσεις το λαχείο παρά να βρεις μη κατειλημμένη τη γραμμή».
Ωστόσο όσοι ασφαλισμένοι επικοινωνούν για να κλείσουν ραντεβού για οδοντοτεχνίτη, πληροφορούνται ότι, ο ένας και μοναδικός που υπήρχε, έχει λήξει η σύμβασή του από το Μάρτιο και δεν μπορούν πλέον να παρασχεθούν οι υπηρεσίες που προσέφερε.
Σε απόγνωση βρίσκονται πολλοί ασφαλισμένοι, οι οποίοι δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν για τις υπηρεσίες που χρειάζονται από έναν οδοντοτεχνίτη και να απευθυνθούν σε ιδιώτες γιατρούς.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, καθώς και το γεγονός ότι οι ασφαλισμένοι καταβάλουν κανονικά τις εισφορές τους με αντάλλαγμα τη δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ο Νότης Μαριάς ζητάει απάντηση, ενέργειες και σχετική ενημέρωση.